2016-05-13 12:01

A Gemius újra díjat nyert

A Gemius kapta a legjobb európai piackutatási termékért járó díjat. A győztes termék módszertana napi adatokat szolgáltat a honlapok nézettségéről (gemiusOvernight). A Gemius már második alkalommal győzött a versenyen. 

Piotr Ejdys, a vállalat elnöke sugárzik az örömtől. „Az IAB-díj bizonyíték arra, hogy az európai internetes szektor elismeri erőfeszítéseinket, és egyúttal a sok éves munka gyümölcse. Továbbá az elmúlt három hónap kemény munkájának is mérföldköve, mert megtettünk mindent annak érdekében, hogy a termékeink a gyakorlatban is a lehető leghatékonyabban működjenek” – mondta Ejdys, és felelevenítette azokat a projekteket, melyeket a vállalat sikeresen véghezvitt. „Márciusban elindítottunk egy kutatást Lengyelországban és Ukrajnában a videohirdetési piaccal kapcsolatban. Májusban megnyertünk egy internetes piackutatási tendert Csehországban. Lengyelországban néhány kulcsfontosságú megoldást implementáltunk a reklámipar számára, pl. a másnap elérhető napi adatok biztosítását, ami a PC-s, okostelefonos és tabletes forgalmat két helyszínen, otthon és a munkahelyen is méri. Ma pedig közzétettük az első adatokat, amelyek a hirdetők és a honlapok teljes elérését mutatják az összes eszközön” – mondta Ejdys büszkén.

Idén a Gemiust két díjra is jelölték az internetes piackutatási megoldásaiért. A vállalatot a PC-s internetes nézettségi adatok két helyszínen, otthon és a munkahelyen mért adatai (Home&Work Multilocation Model) miatt is jelölték díjra.

A nyerteseket Lisszabonban, az Interact Congressen hirdették ki május 12-én. Vesna Gordon, a Gemius sales- és marketingigazgatója, illetve Emil Pawłowski, a Gemius kutatási igazgatója vették át a díjat a vállalat nevében. A Gemius mellett három másik vállalatot jelöltek a díjra. A zsűri tagjai: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Pawel Kolenda (IAB Poland) és Tuncay Yavuz (IAB Turkey, OMD Turkey).

A Gemius győzelme nem az első siker az IAB Europe Research Awardson. 2015-ben a vállalatot azért a módszertanáért díjazták, amelynek a segítségével a hirdetők számára elérhetővé vált a nézettség az összes eszközön (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Az IAB Europe Research Awardsot már hatodik éve rendezték meg. A zsűri 8 kategóriában díjazza a jelölteket: Hatékony Márka Reklámozás, Fogyasztói Attitűdök és Viselkedés, Fogyasztói Eszközök, Digitális Hirdetési Formátumok, Reklám Megoldások, Piackutatási és Adat Innováció, Közönségmérés, Hatékony Kutatási Büdzsé.

 

Vágólapra> Nyomtatás

A tartalom típusát

esemény

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása