Ismét a Gemiust választották a digitális közönségmérés hivatalos szolgáltatójának Lengyelországban
A PBI a Gemiust választotta Lengyelországban.
Május 31-én a PBI részvényesei úgy döntöttek, hogy újra a Gemiusszal szeretnének együttműködni. Ez azt jelenti, hogy júniustól kezdődően a Gemius és a PBI közösen végzik a lengyel digitális közönségmérést. Az adatokat napi és havi rendszerességgel fogják publikálni.
A Gemius a PBI megbízásából végzett digitális közönségmérés során alkalmazni fogja az elmúlt hónapokban a Gemius által bevezetett új funkciókat is, beleértve a PC-s és mobilos látogatottsági adatokat, a honlapok és kiadók teljes elérését eszköztől függetlenül, a PC-s forgalom bontását helyszínek szerint (otthon és munkahelyen). Az ügyfelek napi és havi rendszerességgel kapják az adatokat.
Az európai digitális iparág is elismerte a PBI által digitális közönségméréssel megbízott Gemius módszertanát. A Gemius két díjat nyert az IAB Europe által szervezett versenyeken – az egyiket a kiadók teljes elérésének mérését lehetővé tévő módszertanért (IAB Research Awards, Berlin, 2015), a másikat a napi adatok közzétételéért (IAB Research Awards, Lisszabon, 2016.) kapta.
A lengyelországi digitális közönségmérés hivatalos szolgáltatói címének elnyerése nem az egyetlen gemiusos siker. Márciusban a vállalat elindította a videohirdetési piac kutatását Lengyelországban és Ukrajnában. Májusban a Cseh Köztársaságban kiírt pályázaton nyert mint hivatalos digitális közönségmérés-szolgáltató.
„Mindegyik piacon magas szakmai színvonal mellett, komoly versenyben bizonyult a Gemius a legjobbnak, amire nagyon büszkék vagyunk. A magyar piacon is folyamatos innovációra és új termékek bemutatására számíthatunk a multiplatform és az említett díjnyertes módszertan bevezetését követően is.” – emelte ki Varga Zoltán, a Gemius Hungary gemiusAudience szolgáltatás menedzsere.
Kulcsszó
A tartalom típusát
eseményOrszág
Lengyelország