Szintet lép a DKT digitális közönségmérés a Gemius OverNight rendszerének bevezetésével
A Digitális Közönségmérési Tanács sorozatban harmadjára szavazott bizalmat a Gemiusnak és választotta a hivatalos digitális közönségmérés szolgáltatójának. Az együttműködés eredményeképpen márciustól 1-től bevezetésre kerül a Gemius Overnight módszertana.
Az innováció implementálásával immár a hazai médiapiac szereplői számára is elérhetővé válik a Kelet- Közép Európában már standardnak számító napi adatszolgáltatás. A 2016-ban IAB Research Award-on a legjobb európai kutatási projekt trófeáját elnyerő módszertani csomag mérföldkő az online közönségmérésben. A zökkenőmentes átmentet szakmai tréningek sorozata támogatja.
Mi teszi a Gemius megoldását ilyen különlegessé?
A forradalmi újításnak köszönhetően az online szakemberek az egy hónapos várakozás helyett akár már másnap hozzáférhetnek az adatokhoz. A változások gyorsabb lekövethetősége jóval nagyobb flexibilitást, rugalmasabb struktúra kezelést biztosít a kiadóknak.
Az Overnight módszertan azonban a napi adatszolgáltatáson túl is számos fejlesztést foglal magába. A sokkal pontosabb valós felhasználó (Real User) és eltöltött idő (Active time) mérés a piac számára magasabb minőségű adatokhoz való hozzáférést tesz lehetővé.
A Gemius elkötelezett a technológia folyamatos fejlesztése mellett, az Overnight rendszer pedig nem utolsósorban számos új, stratégiai vívmány előtt nyitja meg az utat. A piac igényeinek függvényében ezek részeként akár mobil szoftverpanel bevezetése lehet a következő lépés.
Kulcsszó
A tartalom típusát
eseményIparág
Autoipar, Divat, Egészségügy, Egyéb, FMCG, Hirdetés, Iparág, IT, Kereskedelem, Média, Pénzügy, Szórakozás, Telekommunikáció, Turizmus, HU_IndustryOrszág
Magyarország