2024-12-13 14:06

Top hirdetők 2024. december 2. - december 8.

Top hirdetők 2024. december 2. - december 8.

Már csak kb két hét van karácsonyig, a Lidl tartja pozícióját, negyedik helyre ugrott az Otp. Azt is megnéztük, melyek voltak a legtöbbek által látott kreatívjaik.

A Lidl nemcsak őrzi pozícióját, de 5 százalékponttal szélesebb közönséget tudott megszólítani a héten – a teljes 16-75 éves internetező célközönség 65%-a látta valamely hirdetését mobilon vagy PC-n. 

Új a november eleje óta vezetett listán az Otp Bank, előző héten 39% volt az elérése, mostanra ezt 50%-ra növelte. A streaming szolgáltató Disney+ is ezen a héten jutott be először a  top 10-be, a kilencedik helyet szerezte meg 43%-os Reachel és több, mint 13 millió ad contacttal.

A hetek óta a top 5-be bejutó Telekom most a hatodik helyre csúszott 46%-os eléréssel. Nem sokkal lemaradva versenytársa – a Vodafone– nyolcadik helyen van 43%-kal.

A Telekom Viewability rateje továbbra is az egyik legjobb, ez megmutatkozik a minőségi elérési görbén is: A célcsoport kb. 30%-ához jutott el valóban látható hirdetése a héten, legalább két alkalommal.

 

Azt is megnéztük, hogy a top 4 brand melyik kreatívját látták a legtöbben a héten (legmagasabb RU-t elérő kreatív adott brandnél):

Az előző heti toplista Ad contact timeal itt érhető el.

 

 A módszertanról:

Elemzésünkbe a 2024. december 2. és december 8. között a 16-75 éves célcsoportban legnagyobb Reachet elérő top 10 brandet foglaltuk bele. Figyelembe vettük a mobil és PC, a video és a display hirdetéseket.

Forrás: Gemius AdReal, 2024.12.02.-12.08. Media type: PC (desktop) + Mobile, Ad types: Video + Display, Content types: Social + Standard, TG: 16-75

Vágólapra> Nyomtatás

Iparág

Hirdetés

Ország

Magyarország

Még többet szeretne róla megtudni?

Lépjen velünk kapcsolatba

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása