Top hirdetők 2024. december 2. - december 8.
Már csak kb két hét van karácsonyig, a Lidl tartja pozícióját, negyedik helyre ugrott az Otp. Azt is megnéztük, melyek voltak a legtöbbek által látott kreatívjaik.
A Lidl nemcsak őrzi pozícióját, de 5 százalékponttal szélesebb közönséget tudott megszólítani a héten – a teljes 16-75 éves internetező célközönség 65%-a látta valamely hirdetését mobilon vagy PC-n.
Új a november eleje óta vezetett listán az Otp Bank, előző héten 39% volt az elérése, mostanra ezt 50%-ra növelte. A streaming szolgáltató Disney+ is ezen a héten jutott be először a top 10-be, a kilencedik helyet szerezte meg 43%-os Reachel és több, mint 13 millió ad contacttal.
A hetek óta a top 5-be bejutó Telekom most a hatodik helyre csúszott 46%-os eléréssel. Nem sokkal lemaradva versenytársa – a Vodafone– nyolcadik helyen van 43%-kal.
A Telekom Viewability rateje továbbra is az egyik legjobb, ez megmutatkozik a minőségi elérési görbén is: A célcsoport kb. 30%-ához jutott el valóban látható hirdetése a héten, legalább két alkalommal.
Azt is megnéztük, hogy a top 4 brand melyik kreatívját látták a legtöbben a héten (legmagasabb RU-t elérő kreatív adott brandnél):
Az előző heti toplista Ad contact timeal itt érhető el.
A módszertanról:
Elemzésünkbe a 2024. december 2. és december 8. között a 16-75 éves célcsoportban legnagyobb Reachet elérő top 10 brandet foglaltuk bele. Figyelembe vettük a mobil és PC, a video és a display hirdetéseket.
Forrás: Gemius AdReal, 2024.12.02.-12.08. Media type: PC (desktop) + Mobile, Ad types: Video + Display, Content types: Social + Standard, TG: 16-75