Az AdReal szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető
Melyik a hatékony média mix, mit használ a versenytárs és milyen a jól működő kreatív formátum?
Az örök kérdések az online média- és kreatív tervezés során, amik biztosan téged is foglalkoztatnak. Sőt! Milyen versenytársi környezetben kell eljuttatnod az üzeneted? Mekkora a reklámzaj? Egyáltalán milyen reklámokkal kell osztozni a felületeken? Integrálhatók ezek az adatok egy saját dashboardba? Találtál már válaszokat? Keresel még?
Örömmel jelentjük be, hogy az IAB Europe Kutatási Díjas termékünk, a digitális hirdetések piacát mérő AdReal szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető! Az átfogó reklámkommunikációs elemző eszköz egyedülálló módon fedi fel a teljes PC-s internetes reklámzajt, elemezhetővé és összehasonlíthatóvá teszi a kommunikációs aktivitások minőségét, a sales-house-ok és kiadók eredményeit, a hirdetési stratégiákat és a használt kreatívokat. Keresd kollégáinkat a személyre és ügyfélre szabott prezentációért közvetlenül, vagy a contact@gemius.hu email címen!
Az adatok 2019 augusztus hónaptól elemezhetők, a szolgáltatás szeptembertől előfizethető minden iparágra, PC platformra.
A termékről néhány infó: Adreal
A tartalom típusát
eseményIparág
Autoipar, Divat, Egészségügy, Egyéb, FMCG, Hirdetés, Iparág, IT, Kereskedelem, Média, Pénzügy, Szórakozás, Telekommunikáció, Turizmus, HU_IndustryOrszág
Magyarország