Trade-november: az első harmad (PC-n)
Black Friday felé fordulva a 30%-ok és az akciók bűvöletében folyik a verseny a vásárlók figyelméért.
November első 10 napja alapján a teljes Trade és Telecommunications iparágakat együtt véve is kiugró a long-tail, azaz a Small Business brandek részesedése PC-n, markáns eléréssel: 49,3%-os eredmény Viewable Reach 3+ mutatón mérve a 15+ célcsoportra, ami több mint a következő három brand együttes elérése ugyanezen mutató szerint.
A Top 10 hirdető listára, Viewable Impressions alapján rangsorolva, mindössze két telekommunikációs márka, míg a szuper- és hipermarketek és hard-diszkontok közül egyedül a Lidl fért be. Ugyanakkor pont a telco márkák, a Wish és a Newchic mellett, teljesítenek jobban ebben a mezőnyben a média konverziós fronton, azaz legalább 60%-os Viewability rate-en teremtik meg az üzenetek valós átadási lehetőségét. A Top 10 hirdető összesített Viewable Impressions száma mintegy 60%-át teszi ki a teljes Trade és Telecommunications iparági elérésnek ezen időszak alatt.
A e-commerce márkák üzenetivel többnyire 10+ Frequency-vel találkozott egy átlag user az első 10 nap alatt. A telekommunikációs brandek Frequency mutatója 4-8 között szórt, míg a Lidl, Spar (11. helyezett) és Tesco (14. helyezett) trióból csak a Tesco maradt el kicsivel a jellemző 7-es Frequency értéktől.
A nőket jellemzően nagyobb arányban érte el a Wish, a Newchic és az Ecipo.hu tulajdonosa, ugyanakkor egyértelműen férfiakra célzott brandeket nem találunk a Top 10-ben.
Már november első harmadában átlagosan 131 alkalommal találkozhatott egy user a vizsgált két iparág üzeneteivel és átlagban 13,32 másodpercre volt alkalma egy hirdetésnek ténylegesen a képernyőn, hogy megszólítsa a böngésző személyt a hír- és reklámözönben.
Forrás: Adreal (2019.11.01-2019.11. 10., Media type: PC, Ad type: Display, Video, TG: 15+, Industry: Trade, Telecommunications)
Gemius AdReal
A tartalom típusát
riportOrszág
Magyarország