2024-11-22 14:32

Top hirdetők 2024. november 11-17.

Top hirdetők 2024. november 11-17.

Javában tart a Black Friday mára sok helyen már Black novemberre kibővített hirdetésdömpingje, miközben lassan a karácsonyi kampányok is beindulnak. Melyik márkák jutottak el a legtöbbekhez ebben a sűrű időszakban? November második hetét vesszük górcső alá.

A Reach szerinti lista élén a Magyarországon tavaly év elején elérhetővé vált streaming szolgáltató, a SkyShowtime áll 4,28 millió Real Userrel, ezzel a teljes 16-75 éves internetező közönség 61%-át érte el legalább egyszer.  Nem szignifikáns különbséggel éppen, hogy csak lemaradva követi a kínai óriás Temu (Reach 60%; RU 4,22 millió), aki nemcsak igen széles közönséget ér el, de hatékonyan is, ugyanis átlagosan egy internetezőnek 16-szor jelent meg a hirdetése, miközben a viewability rateje is közel 60%.  Míg külön a display hirdetések elérését megnézve a Temu vezet, a Skyshowtime videóban az első.

Őket szorosan követi a Lidl és a Telekom, majd kicsit lemaradva, bár még mindig kb. a közönség felét elérő Aldi.

A top 10-es lista legaktívabb hirdetője a hatodik Multi-Vitamin.hu volt, magasan a legtöbb ad contacttal (82 millió, miközben a listából a második legtöbb ad contact 42 millióval a Skyshowtime), azonban ezek láthatósága messze elmaradt a többiekétől. Szintén a kereskedelmi szektorból ért el hasonló, 40% feletti közönséget a Notino.hu, a fizz.hu és az Euronics.

Az év végi időszakban, a fogyasztók figyelméért folytatott versenyben még fontosabb megnézi, hogy mennyire hatékonyan sikerült eljutni a célközönséghez. A Viewable Reach 2+ mutatóval még mélyebbre mehetünk, ez megmutatja, hogy a 16-75 éves célcsoportnak mekkora százalékához jutott el adott márka valóban látható hirdetéssel, a vizsgált héten legalább két alkalommal.  Az egyszerű reach toplistával összehasonlítva a legnagyobb különbség a tizedik helyezett Wolt.com ötödik helyre ugrása.

A módszertanról:

Elemzésünkbe a 2024. november 11. és 17. között a 16-75 éves célcsoportban legnagyobb Reachet elérő top 10 brandet foglaltuk bele. Figyelembe vettük a mobil és PC, a video és a display hirdetéseket.

Forrás: Gemius AdReal, 2024.11.11-17, Media type: PC (desktop) + Mobile, Ad types: Video + Display, Content types: Social + Standard, TG: 16-75

Vágólapra> Nyomtatás

Ország

HU_Country

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesüljön az újdonságokról!

Hírlevél olvasása