E-commerce

Szeretné, ha publikálnánk a munkáját? Ha megfelel bizonyos feltételeknek, örömmel közzétesszük írását, hiszen a mi oldalunk információforrás is egyben.

Ha úgy döntene, hogy megosztaná cikkeinket vagy idézne belőlük, értesítsen minket.

Ha felhasználna részleteket a tanulmányainkból, ne felejtsen hivatkozni ránk.

Amennyiben a publikálás online történik, kérjük hivatkozzon a Gemius-ra ezzel a linkkel: www.gemius.hu, nyomtatott sajtó esetében lábjegyzetben tüntesse fel, hogy az adatok a Gemius-tól származnak.

Közösségi média esetén kérjük, hogy csak a címet és a lead-et tegyék közzé, majd hivatkozzanak az oldalunkra.

Az infografikára vonatkozó szabályok ugyan ezen az elven alapszanak, kérjük figyeljenek arra, hogy az oldalunkon használt képeket csak bizonyos oldalakon tehetik közzé.

  • Az interetezők által látogatott:
    • e-boltok.
    • árösszehasonlító oldalak.
    • aukciós oldalak.
    • véleménymegosztó oldalak.
    • akciókról szóló oldalak,
    • és néhány kiválasztott oldal, pl. amazon.com
  • Mennyi időt töltenek bizonyos e-kereskedelmi oldalakon havonta?
  • Kik látogatják az e-kereskedelmi oldalakat (nem, kor, végzettség, internetezési gyakoriság, bevétel, lakóhely típusa, foglalkozás, státusz)?
  • Mely e-kereskedelmi oldalakat látogatják bizonyos internetezők, pl. bizonyos profil alapján választott felhasználók, mint nem, kor, végzettség, internetezési gyakoriság, bevétel, lakóhely típusa, foglalkozás, státusz?

Példák:

  • 2013. júliusában a lengyel internetezők több, mint 80%-a látogatott e-kereskedelmi oldalakat. A cseh internetezők 56, a szlovák internetezők 51 és a magyar internetezők 44%-a látogatott ilyen oldalakat (2013. július).
  • Közel 12 millió lengyel internetező látogat e-boltokat. Ez 20%-os növekedést jelenet 2012-höz képest, amikor 10.1 millióan látogatták ezeket az oldalakat. A legnépszerűbb oldalak a ruházati webshopok (5.6 millió internetező böngészi a kínálatot). A legkevésbé népszerű kategória az erotikus webshop, 256 ezren látogatják az ilyen típusú oldalakat (2013. július).

Az online közönségmérést a Gemius végzi (gemiusAudience).

Ha szüksége van szakértői segítségre az adatokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!

Számíthat ránk, ha szüksége van szakmai konzultációra tanulmány írásánál vagy az adatok értelmezésénél.